2010. december 22., szerda

Környezetbarát takarítás

Már egy jó ideje azon gondolkodtam, hogy miként tudnám megoldani az aragáz (tűzhely) tisztítását úgy, hogy mindeközben minél kevesebbszer kelljen rászólnom a kicsikre, hogy nem szabad, ne fogd meg, ne szagold meg, MÉREG. Aztán valahogy beugrott egy vegyes emlék (Mamabeszélgetés emléke,olvasmányos emlék, s talán még facebook-os megosztás alapján), hogy itt van a jó öreg ecet és szódabikarbona. Hogy ez a kettő csodákat tesz. Kipróbáltam, s tényleg.



Ugye, most jönnek az Ünnepek, s a háziasszonyok és háziférfiak sütnek-főznek. Rosszabbul is ki fog nézni majd. Beszórtam szódabikarbónáttal a tűzhelyt, kiskanál segítségével meglocsoltam ecettel a port, s hagytam pezsegje ki magát. Makacs pacáknál meg kell ismételni a műveletet.

Engem meggyőzött az eredmény: tiszta, szinte sercegő ragyogású az aragázam. A gyerekek akár nyalogathatják is, ha gusztusuk támad rá, mert "nem szól rájuk a házmester"-né. :)
Mióta kipróbáltam, feltűnően sok ecet és szódabikarbónát fogy házunk táján. Újabban ezt a kompozíciót használom konyhai robot, hűtő és mikro tisztítására is.

Ha többet akarsz tudni a környezetbarát, ergo bababarát takarítási tippekről, lehetőségekről, itt és itt van két link.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...