2012. május 16., szerda

Volt egyszer egy felhívás...

Nagy lelkű kis Katicabogárkák
S arra csak egy jelentkező érkezett. Egy cseppet letörtem, hogy több szórványovis nem szeretett volna személyesen megismerkedni Törpmanóval. Ám olvasva az alábbi beszámolót nem is kívánhattam volna jobbat, minthogy a játszófüzetek ilyen szórványovisokhoz kerüljenek!
Gratula a lelkes szamosújvári Katica vegyes csoportnak és óvónénijüknek, akik a kolozsvári hallássérültek óvodájába és a Válaszúti Szórványközpontba látogattak el, és az ottani ovisokat ajándékozták meg az általuk megnyert játszófüzetekkel! Feladták a leckét.

(Ha tudtam volna, hogy ilyen későre találkoznak, nyárit írtam volna ki a felhívásba.)
Szia Timi! 
Tudom, hogy izgalommal várod a beszámolót, ezért csatolom is a képeket. Ma a "partnerek napja";) winking volt. A válaszúti Aprók csoportjával együtt látogattuk meg a kolozsvári Hallássérültek Intézetének ovisait. Gyönyörű ovijuk van, kedves óvó nénik és a gyerekek... Amint egyik gyerkőcöm megfogalmazta: pont olyanok mint mi, csak nem tudnak beszélni. Ott egyik óvónéni vezetésével beszélgettünk, szájról olvasni próbáltunk, meg jeleltünk is.
Próbáltunk jelelni is...
Közösen rajzoltunk, játszótereztünk. Átadtam az óvó néniknek a füzeteket, hisz a gyerekekkel nehezen kommunikáltam :) de olyan aranyosak voltak, megfogták a mi gyerekeink kezét, megmutattak mindent...
Válaszúton már otthonosan mozogtunk, tavaly is meglátogattuk őket. Nagyon örültek a munkafüzeteknek,
ha ceruza is van náluk, rögtön színezni kezdtek volna.

Összesen 30 füzetünk volt, és láss csodát, Kolozsváron 16, Válaszúton 14 gyerek van. 
Még egyszer köszönjük a lehetőséget, jó volt kapni is, adni is.
Minden jót, Emőke

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...