2014. július 31., csütörtök

Csajszis bicikli házilag

"Szia Timi! A nyomdokaidba léptem."
Kezdi beszámolóját egyik lelkes olvasóm.
S folytatja...
"Biciklit vettünk a nagyobbiknak. Használtuk is egy darabig, de panaszkodott a jány, hogy tetszik, tetszik, de miért nem lányos??? Hát tettem ellene, most full lányos :) "

Olvasd el, hogyan is történt az átalakítás!


"Tiszta véletlenül megláttuk az egyik bevásárló boltban, hogy akciós a spray festék. Vettünk egy lilát, és nagy örömmel tervezgettem az átalakítási akciót.

Először is megkértem a lány apját, takarja le azokat a részeket, ahol nem kellene érje a festék.

Eredeti színben, letakarva, festési akció előtt.
Azután nekiláttam felfújni rá a színt. Kicsit közelről fújtam az elején, így lecsorgott pár helyen a festék, de nem vevődik észre.

Reggel lefújtam, délutánra már kész is volt.
 Igaz, hogy lilát vettünk, ez meg itt csupa rózsaszín, de örül a lány neki. :) "
Cs. E.

Te milyen átalakításodra vagy büszke?
Küldd be levélbe: zelegor kukac zelegor pont com

Kosztándi Tímea,
családi élményszerző, Zelegor Törpanyu

 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...