2014. július 28., hétfő

Zelegor Törpgyerek Trezyt használ!



Ide s tova több mint másfél hónapja használom a Trezy erdélyi mosható pelenkát. Ez idő alatt egy csomó helyen jártunk, már egy csomó tapasztalatot gyűjtöttem a mosható pelussal kapcsolatban.
Ez a bejegyzés eddigi tapasztalataim összegzése. Nem reklám. Megírásáért nem kapok cserébe semmit.


Utazás és nyaralás mosható pelussal:

Elég aktív család vagyunk, gyakran utazunk, jövünk-megyünk a nagyvilágban. Azt mondják kisgyerekkel körülményes, mosható pelussal még körülményesebb, de ha akarat van...
Képekben számolok be arról, hogyan oldható meg a házon kívüli élet a Trezy pelussal. A mosószappan és az üres nájlonzacskó alap felszerelés.
Strandon ki lehet teríteni a fűre a pelusokat.
Tusványosi cudar esős időben, mikor minden napfény számít, ki lehet díszíteni vele a babakocsit.

Alkalmi szállások teregetésre alkalmas helyeit is ki lehet használni: korlátot...

...zuhanyzófüggöny rúdját...
Szikkadni meg a függönykarnison is jól lehet.  Ily módon, biztos nem fogsz kárt okozni vendéglátóidnak (ha nincs egyéb szárításra való hely).
Ha így néz ki a kocsitok hátulja, akkor a tolvajok is messze elkerülnek titeket, mégha nyitva is marad az ajtó.

A Trezy pelus meg kiváló úszópelus is. Víz ugyan megy be, ám ki, csak nyomás útján távozik.

Úszópelusként is jól fungál.


Hogy miért a Trezy?

Az első gyereknél még csak gondolkodtam, de a harmadiknál már gyakorlom is a mosható pelus használatát.
Őszintén szólva, ember legyen a talpán, aki kezdőként eligazodik a sok szakszó között: prefold, gyapjú külső, pop in, belső, bambusz...
Hallottam a Trezyről, s arra gondoltam, hogy én bizony erdélyi vállalkozást fogok támogatni, legyen az a pelus olyan, amilyen. Fogtam már kezembe Trezy-pelust, azért nem volt annyira zsákbamacska, de legalább megspóroltam magamnak a különféle márkák és típusok összehasonlítására szánt időt és energiát.
Az épp ügyeletes táskában mindig van egy-két tiszta pelus (kirándulás, látogatás időtartamától függően) meg egy nájlonzacskó a használtaknak.

Hogyan használom a pelust?

Összesen 8 darabot vettem, s rendeltem mellé plusz betéteket. Napi 3-4 pelenka elég nekünk, s mivel kézzel mosom őket (ezt se hittem volna el magamról), mindig van tiszta, száraz pelus itthon. Ha épp csak egy kicsit nyirkos, akkor a betétet nem belülre a zsebbe helyezem, hanem rá.

A hagyományosnak mondható szárítókötélen is szoktam pelust szárítgatni.
A nehézsége a mosható pelusnak számomra az, hogy a kakifogó papírbetétet nem tudom rendesen használni (még). Hol felteszem hiába és gyakran helytelenül úgy, hogy mellette minden kifolyik, hol meg pont akkor mellőzöm a használatát, mikor érkezik a "'csomag".
Ugyanakkor, attól tartok, hogy a külső időnap előtt szétmegy, mivel kézzel mosom és kézzel is facsarom a pelusokat.

A nagytesó könyökig benyúlva elhelyezi a zsebbe a betétet.
Szívem szerint, szeretnék egy olyan trezys megoldást is, hogy szimpla, állítható külső állítható belső pelussal, amit külön-külön is lehetne használni, ám így is nagyon meg vagyok elégedve vele.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...